Vel overstått dugnad

Vel overstått dugnad! Ønsker å takke alle som stilte opp i dag. 😁👍 på tross av kort varsel og i disse tider. Vi fikk feid grus osv ut i veien slik at dette blir feid opp i morgen, samt plukket opp og kastet søppel. Nå er vi klare for sommeren! 🌞 Veldig godt oppmøte, og det var hyggelig og god stemning! 🙂

Nå droppet vi is og slikt i dag, pga situasjonen hvor vi skal holde avstand osv. Men da tar vi igjen dette igjen ved en annen anledning, når myndighetene gir grønt lys for litt sosialt samvær igjen. Kanskje det blir en sommerfest med fyr på peisen og grilling som i fjor. Evt på høstdugnaden.

Det var flere som hadde ulike gode forslag og tanker, som de ønsket å ta opp med meg i dag. Det er absolutt hyggelig det å prate om muligheter og gode løsninger, men det er nok ingen garanti for at jeg husker alt som folk har sagt i dag. Vi trenger at slike ting blir sendt inn skriftlig via websiden vår, slik at det kommer opp som en sak på styremøtene fremover og vi får fulgt det opp og tatt tak i det. Send oss heller en melding for mye, enn en melding for lite 😉